O nás
Zariaďovanie s rozumom a vášňou
Už viac ako 20 rokov pomáhame našim klientom vytvárať príjemné a funkčné interiéry v rámci každého rozpočtu. Pozorne vnímame požiadavky zákazníka a s využitím našich skúseností ich pretavujeme do premyslenej realizácie.
Profesionalita
Vďaka dlhoročnej spolupráci s poprednými európskymi výrobcami zariaďujeme interiéry kancelárskym nábytkom a stoličkami najvyššej kvality. Samotnej dodávke nábytku zvyčajne predchádza hĺbková štúdia a grafický návrh s 3D vizualizáciou. Sledujeme trendy v zariaďovaní interiérov, ergonómie a neustále hľadáme nové možnosti, ako vytvárať lepšie pracovné prostredie. E-shop je našim ďalším krokom k sprístupneniu skvelých produktov každému užívateľovi.
Naše hodnoty
Našou ambíciou je vytvárať jedinečné a štýlové pracovné prostredie, ktoré bude odzrkadľovať individuálne potreby užívateľa a prispeje ku každodennému pracovnému komfortu.
Štýl práce pri komplexnom zariaďovaní kancelárskych interiérov
Podklady
Ku každému klientovi pristupujeme individuálne. Zvyčajne prvým krokom je zameranie priestorov naším pracovníkom priamo v mieste realizácie. Druhou a dnes veľmi populárnou možnosťou je zaslanie Vami zameraného náčrtu priestorov a fotografií (v PDF, DWG, JPG, alebo iných formátoch), prípadne podkladov od architekta. Tento spôsob značne urýchli proces prípravy.
Grafický návrh a kalkulácia
Nasledujúcim krokom je vypracovanie grafického návrhu a príprava cenovej ponuky. Po odsúhlasení môže dôjsť k samotnej objednávke a výrobe kancelárskeho nábytku.
Montáž
O montáž sa postará tím kvalifikovaných montérov. Stačí, ak nám ponecháte priestor k dispozícii a my už všetko zabezpečíme tak, aby o pár hodín bola Vaša nová kancelária plne funkčná.
Výsledkom celého procesu je pekný a funkčný interiér bez zbytočných nepríjemných prekvapení.
V prípade, že už máte konkrétnu predstavu o zariadení Vašej kancelárie, stačí si vybrať z našich produktov a my Vám radi vypracujeme cenovú kalkuláciu.
Ergonómia pri práci. Je potrebná?
Sedavé zamestnanie je pre človeka úplne nový svet, na ktorý nás evolúcia nepripravila. Ešte pred 200 rokmi bola väčšina povolaní spojená s určitou fyzickou aktivitou a neustálym pohybom. Práca pred počítačom nám vnútila neprirodzenú polohu. Napriek množstvu ergonomických usmernení ako prispôsobiť pracovné miesta, aby sa minimalizovali negatívne účinky sedavého spôsobu života, väčšina ľudí ich nedodržiava.
Zistite, ktoré prvky otočnej kancelárskej stoličky zabezpečujú jej ergonómiu
Ergonómia sa zameriava na prispôsobenie nástrojov, zariadení, technológií a organizácie práce tak, aby čo najlepšie zodpovedali fyziologickým, psychologickým a sociálnym potrebám zamestnanca. V prípade otočnej kancelárskej stoličky je niekoľko dôležitých prvkov, ktoré vplývajú na zdravie a kvalitu sedenia. Správne zvolená mechanika, sedadlo, opierky rúk a ďalšie prvky kancelárskej otočnej stoličky sú predpokladom zdravého sedenia.